BBQ....

Lama rasenyer xmenulis.... Last menulis blog nie lame dlu...terhenti sbb lupe password...ahahhaa...
ok! ari ni nk citer pasal BBQ kt cosmo nie. BBQ nie penutup tahun 2009 bagi warga Cosmopoint nie...asalnyer dibuat untuk meraikan student2 praktikal yg telah berkhidmat kt Cosmopoint nie selama 6 bulan. Errmm.....sebenarnyer...thn nie aje dah 3 kali kitorg buat makan2 BBQ nie. ape2 pn...terima kasih la kt Bell, Nad, Nagen....sebab diorg da bnyk tlg aku nie ha...setelkn hal library aku tue...bnyk jga tlg kt marketing tue...bukan senang nk cri budk xbnyk ckp cm diorg nie....hurm!!~

Ape2 pn...aku mesti akn rindukan diorg nie...dah rapat ngan aku...mcm adik beradik. mcm2 aktiviti da lalui same2...siap tgk wayang same2 lgi. hehe!~~ Harapan aku agar diorg nie berjaya la mendapat peluang yang lebih cerah dimase depan. Baik budak2 nie...rajin lagi...huhu~ Ok la...nk g usha kt blakang tue...tgk ape yg dah jadi. AKu da penat da makan n memanggang tdi. nie nk g usha jer la...hihihi...~

1 comments:

ihsan_huhu said...

fuih 6 bulan practical. bolah tahan lame