Jom Heboh....!!~


Hai...lame gile xupdate blog nieh....

Smlm (28 / 02 / 2010) aku bgn tido pn da lmbt...kul 9.30 am... Tibe-tibe kwn aku msj...dgn sebelah mate je aku bce la msj tue... Kalo xsilap...ajak gi Jom Heboh.... pas aku gosok2 mate...aku bace lagi...betul la...g Jom Heboh..!!

Aku pn bgn n bersiap...dgn menaiki motosikal 125z kesayangan hamba ini...aku pn memecut ke UM. Member aku tgu kt LRT...tpi rupenyer aku yg tgu dia..hampeh!!~

Pas beli tiket n sebagainyer...maka sampailah kami... Maklumla...bgn tido trus mndi tanpa sarapan trus kuar rumah...bile da sampai sane...cri port makan la...mahal gile nasi ayam dia yg xbape nk sedap tue....nyesal betul!!~


Kami pun berjalan dan berjalan...pusing sane pusing sini...masuk booth tu...masuk booth nie...beli itu beli ini...test itu...test ini...tgkp gmbor kt situ n kt sini... sedar2...dkt 4 jam berjalan....letihnyer.... Tibe mase utk balik...bnyk juga brg yg dibeli...mcm2 kepok..megi...perencah la ape la...air lgi...sume ade...hihihi..lengkap la juge.. yg paling aku suke...horlick tue..!!~

Lepas je beli tiket nak balik...lepak jap kt stesen putra tue...ntah macm mane nmpk lak mamat tu mcm aku kenl sgt2...ble aku pgl je dia...dia sengih2...je dtg kt kitorg...smbung borak lagi yg xabis 2 ari lepas....heheheh!!~

Ble balik je ke rumh...kaki rase mcm nk tercabut...bdn rse sengal2 gile...last2...leps mndi jer...trus lelap...sedapnyer dpt tido lme gile....!!!~ huhuhu!!~

Bgn pagi2...memb da siap da...aku mmg da jnji ngan dia anto dia g nek bas tiap pagi...so, tnpa mndi...aku g la anto dia...selambe badak aku ajer...nsb la bau xlekt kt dia...hahahah!!~ Merempit pagi2 bute...

2 comments:

~udalolli~ said...

oloh syioknye merempit pepagi bute. nak la jugak!!!

Munier_Nailofar said...

syiok mendenyer....sejuk oo....!!!~