Mengantuknyer.....

Hurm....giler betul ari nie...

Apesal aku ngantuk sgt nie? Agknyer sbb additional job aku tue kut! Anto roomate aku nek bas pgi2 kul 6.30 tiap2 ari....heheheh!!!~ Giler letih juge yer....agknyer sbb tido ngadap kipas direct kut...so, bdn nie lemah2 sengal2 sket... APe la nk jdi....xbesa lgi la nie...pgi2 da kuar...besa pas subuh aku lyn tido blik...nie pas subuh aku trus grk kuar umh...hurm....loteh nyo la den raso....

Erm...sampai je kt opis...xlame pastu dak praktikal cina tu pn sampai. Terkejut aku dia smpi awl giler...8.30 da smpi...hurm.... Bile aku tnye npe dtg awal sgt, dia ckp..
"Kite pekerja kene dtg awal maa...Kalau kite bos baru kite boleh dtg lewat sikit..."
Pergh...!!!~ Kena kau sebijik!!~ hahahah!!~~ Tapi aku trima ape yg dia ckp tu...sbb mmg betul pun...motivasi pagi. Tadi pagi mcm mendung jer...tpi bile nek ke petg nie...amboi mak...panas giler....hurm!!~ hujan lgi la kut nie ptg kang... Tapi semalam pun duk berdentum dentam...hujan nyer tak jga turun....penat aku kelam kabut balik. Maklum la...aku nek tayar 2 jer 2 ari ni...so, kne la balik cepat...kang kne ujan, da sakit pale...demam!!~ huhu...

0 comments: