MaafKan SayA...Awak...

Malam nie aku nekad... Aku tukar no tepon... Tak kesah la dia marah lagi ke xmrh dah ker.... yang penting aku tunaikan janji aku.... hehe! tadi call dia...dapat la dgr suara dia yg tak ade nada marah.... Suke nyer... Senang sikit nak tidur malam nie... Sebelum nie walaupun aku nie kawan dan mesej ngan ramai org.... tpi aku masih ade dia juga tuk mesej2 ngan aku.... cakap syg...rindu.. tapi sekarang...dia da xmesej aku... cakap pn da xberlapik.... walaupun dulu dia cakap kasar juga...tapi aku xkesah pn... x amik ati... cume sekarg bile dia ckp kasar sket.... aku jadi cam sayu jer... da la dia menjauh... cakap lak nk kasar2 jer... sedih nyer... Kenapa la dia xleh nak cakap elok2 jer... aku ckp pn xde la sopan sgt... tpi aku cube jga guna bhasa elok2... ye ker? huhu.... Sedih nyer... Dia mesti da tau nombor yg aku pakai nie...silap2 dia da xnk angkat da pas nie... jangan la bertindak kejam cam nie... aku gembira jer angkat tepon dari dia... suka jer dan bahagia jer.... napa dia xde rasa cam tue ek? asik marah jer... kalo xsuke pakai tepon....bek xpayah pakai... tapi xleh juga... t cam ne aku nak dgr suara dia? cam ne aku nak tau dia kat mane.... susah juga. tak leh2..... kena pakai jga. huhu...sedih nyer....

1 comments:

Unknown said...

sabar la k.. byk2kan berdoa.. =)