Dugaan....Mencabarnyer Hidup Nie...


Masalah...masalah.....Tapi xleh jga nk salahkn dia. Memang dia patut marah pun. Tapi xsangka pulak aku nie bendul juga org nyer.... Kenapa la aku tak dapat detect apa yang dia tak suka dan tak selesa. Aku selamba jer buat perkara-perkara yang mendatangkan kemarahan dia....Aduh!!! Sampai nya hati aku. Tapi pas aku sedar silap aku nie, aku da minta maaf....Tapi dia macam tak maafkan je lagi. Dia macam marah sangat.... Aku dah tak tau nak buat macam mana... Dah kritikal sangat dah kes aku nie. Boleh kene pancung nie. Macam mana aku nak selesaikan sume nie.... Pening la.... Aku rasa kene g melutut la kat dia kot... HAHAHAHA!!! Tolongla Tuanku ampunkan hamba yang pacar dan hina ini....hukhuk :-(
Hmm.....xleh jadi nie.... Aku memang kene jumpe dia. Harap-harapnya dia nak la jumpe aku dan memaafkan kesalahan aku...Sian kat aku nie... Tapi betul juga, kalo dia buat aku macam tue memang aku leh mengamuk juga. Tapi dia nie jenis xnak cerita. Sampai tahun depan la aku tak dapat detect perasaan dia. Huhu....
Mungkin minggu depan nanti baru dia leh jumpe aku kot. Buat masa nie dia masih marah lagi laa.... Betul tak kawan-kawan?.....Sedih nya....Bila agaknya dia nak jumpe aku dan memberi kemaafan kepadaku ek? Takut la....Takut dia tetap dengan keputusan nya dulu....Menangis tak berlagu aku...."Ya Allah! Tolongla hambaMu ini....Lembutkanlah hati Sobri bin Shamsudin agar dapat memaafkan ku dan menerimaku kembali disisinya..." Tolonglah kawan-kawanku sekalian....doakan sekali yer....

2 comments:

idyan said...

sabarla....semoga semuanye brakhir dengan baik...

Unknown said...

Harap2 la yan....
doakan aku yer...