FIFA 2010

Isnin : 5 July 2010 : 12.30 pm
FIFA ; Germany Vs Argentina

Weh! sory beb...lame xupdate blog aku nie...xde mase...eh! xde citer...eh! malas sebenarnyer....hihihi!!~ Aku nk habaq mai citer pasai FIFA nie.... erm..asal usul kejadian...aku ni xde la minat ngan bola...kalo takraw ke...netball ke...aku minat ler....tp kalo tang padang luas nie...erm...kurg sket...!!~ smpi skrg pn aku xde la mint bebenor2....stakat layan2 kn je tu ade la...

Sejak aku pindah n menginap kt pangsapuri mewah bernama Baiduri kt Shah Alam nie....aku telah dipengaruhi...ecececeh!!!~ Aku telah terpengaruh ngan anasir2 FIFA 2010 di Afrika Selatan....Ceewah!!~ Nak dijadikan penyedap citer....roomate aku ngan jga budak bilik sebelah minat giler kt bola nie....siap memb aku tu bwa kalendar FIFA tu balik umh...mane ntah dia dpt. Sorg g memb aku siap perang dingin tu ngan BF dia sbb German menang...Argentina kalah terukkk!!!~ hahahahhaa...... Eh! termasuk ending lak!!~ Back to the story....Aku nie xminat bola...xkenal pn sape2 lam team mne2 pn....skali nyer....mase FIFA duk hingaq nie....aku telah diajar tuk tgk bola...aku layan kn je la...skali pn aku brutal...tp xlayan bola...diorg yg bersopan santun tu lak yg terjerit2 tgk bola....erm....apekh!!!!???

Makan Mamee Monster n Juga Air Coke....Layan Beb!!!~

Ade 1 mase tu....aku xigt la sape lawan sape....diorg ajak aku g tgk bola...waa....xmsk siot...g mkn kt Abu Cafe....pastu g I-City...konon nk tgk bola la...skalinyer kitorg tgu punya tgu punya tgu....xkuar2 pn bola....yg kuar TV1 citer pasal Sehati Sejiwa....hurm...Keciwa la mereka sume...so, kami pun mencari la kedai mamak...nyesal lak tglkn Abu Cafe tue... Abis la pusing 1 seksyen 7 tue...xde jg kedai mane2 yg menyajikan FIFA tue kosong....sume full....Sampaikan kat Hakim tue....dak2 laki lepak atas moto jer....nak jg tgk...tmpat da xde...so, lepak kt atas moto jer...jnji leh layan...!!!~

On The Way g Cafe Abu....Hihihi....!!~

Ape citer ngan kitorg lak??? ha!!~ kitorg nie special sket....kitorg g pusing kt Seksyen 7 kt pntu 2 UiTM tue....tau kn bangunan Bintang tue??? ade kedai mamak kn kt situ?? Ha!!~ kt situ la kitorg lepak lepas pusing abis sume blok xde gak place tuk lepak.....then, smpi je situ...sorg memb xlrt nk jln dah...then sume pakat lepak kt situ je la...nk tau lepak kt mne??!!~ jeng3x....kt kaki lima dekat ngan longkang besor tu...nasib xde bau...!!~ hihihihi....pastu siap bwa mamee lak tue....aku lak g beli coke...!!~ bru la....Brrrrrrrr....!!!~ hahahaha.....melepak la smpi habis bola....org sork kt dpn...kitorg smbg sork kt blakg....kihkihkih!!!~ best kenangan tue......

Nie la Kedai Mamak Pilihan Kitorang

Lagi 1 citer time German lawan Argentina....huhuhu!!~ Aku telah diberikan kata 2....sokong german atau tido luar...hahahh!!~ ape la punyer member....sanggup dia suh aku tido luar....xbek tul...sedangkn dia xde pn kt umh tue...dia g lepak kt kedai ngan memb dia...sabor je la aku..!!!~ n sorg g memb aku yg giler germany lak duk sork2 kt umh...terkejut aku...nasib la aku xslh bace time solat isyak...ishk3x...!!!~ hihihih...... n best jga bile tau German menang 4-0 lawan Argentina....hihihi!!!~

itulah kenangan FIFA 2010 aku stakt nie...tgu lak pertembungan Spain vs Germany 8 Julai nt....huhu!!!~ Ape lak citer akn timbul nie...

2 comments:

ihsan_huhu said...

sayur je spain tuh kang

Munier_Nailofar said...

Spain menang jga maaa.....!!!~